Celem usługi jest udzielenie wsparcia Klientowi w zapewnieniu ciągłości pracy działu księgowości Spółki poprzez:
zastępstwo personelu księgowego podczas długotrwałych nieobecności, zarówno pracowników operacyjnych (asystentów i specjalistów) jak i menedżerów (głównych księgowych, kontrolerów finansowych);
rozwiązywanie problemów księgowych, w tym pomoc w usuwaniu występujących nieprawidłowości.
wsparcie w okresie prac sezonowych lub np. w okresie przechodzenia na inny system operacyjny.
Nasze podejście
"Pogotowie księgowe" umożliwia Klientowi okresowe zastąpienie specjalistycznych kompetencji z dziedziny rachunkowości w przypadku pojawienia się w podmiocie problemów związanych z absencją.
Usługa pozwala na okresowe wsparcie istniejącego zespołu pracowników Klienta poprzez powierzenie wykonywania zadań pracownikom outsourcera.
Zakres usług
Wynik prac związanych z usługą "pogotowia księgowego" uzależnione są od zakresu prac. Klient może otrzymać między innymi:
Zapewnienie ciągłości realizacji prac zespołu księgowego podczas nieobecności pracowników Klienta, np.: specjalistów, głównych księgowych;
Sporządzanie różnych raportów niezbędnych do wykonania w tym okresie;